Retur

Dreptul de returnare a produselor cumparate Potrivit Ordonantei 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 - privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Contravaloarea produselor returnate se va face in maxim 10 zile de la confirmarea primirii produselor la Furnizor. Dupa ce sunt inspectate si se constata ca acestea sunt returnate in conditiile initiale, clientul primeste confirmarea primirii acestora. Se considera accepate la retur, doar produsele care se returneaza in conditiile in care au fost transmise. Nu se accepta la retur produsele care au etichetele rupte, sunt folosite sau murdare,  descompletate sau distruse din vina clientului. Produsele nu se schimba cu altele, doar se returneaza contravaloarea celor acceptate la retur.


  • stiri